streda 15. februára 2017

Makeup tutorial 01

Dnešným príspevkom bude jednoduchý makeup tutorial na každodenné "nosenie".
 
1. Ako prvé nanesiem na viečko korektor ako podklad.
2. Do ohybu oka nanesiem prstom šedý tieň z Avonu, ktorý je zložením dosť tuhý, čiže štetcom veľmi naniesť nejde. Možno ak si štetec namočíte do vody, alebo naň nastriekate fixačný sprej, pôjde to aj štetcom.
3. Do hornej 'waterline' dám čiernu ceruzku a do dolnej bielu.



4. Spravím čiernu linku so zobáčikom.


5. Posledný krok už je len podkladová báza pod špirálu a potom čierna špirála.




Tadaaa, jednoduchý očný makeup je hotový. Musím povedať, že som sa počas dňa veľmi príjemne cítila, nebála som sa, že tieň sa nejak rozmaže, pretože je veľmi kvalitný. Takisto som sa vôbec nebála ani o linku z Yves Rocher. Pokiaľ sa každý deň maľujete viac, ako len špirálou, určite používajte kvalitný tieň v ohybe a kvalitnú linku, ktorou sa vám ľahko kreslí, aby ste ráno nestrávili hodinu len makeupom, ktorý sa potom počas dňa aj tak rozmaže.

20 komentárov:

  1. V podobnom štýle nosim bežný makeup aj ja. Horná linka proste musí byť vždy, bez nej si pripadám ako nenalíčená :-)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si linku nerobím každý deň, keďže ráno vždy uprednostním spánok 😅

      Odstrániť
  2. Skvelý tutorial, ideálny na denné nosenie:) A krásna linka!:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Linka je veľmi pekná, vieš si ju dobre nakresliť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obdivujem, ze si vies urobit takuto peknu linku, mne sa to nikdy nepodari :(
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezká linka a obočí. Obzvlášť u kořene nosu vážně povedené.

    www.elizabethlore.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😊 Práve v ten deň som mala pocit, že mi obočie vôbec nevyšlo 😅

      Odstrániť
  6. Moc hezké líčení a hlavně ty linky se ti podařily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty jsi krásná a super linky ♥ Určitě budu odebírat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Veľmi ma to potešilo :) Odoberám aj ja :)

      Odstrániť