streda 1. marca 2017

Obľúbené aplikácie

Ahojte :) Dnes som si pre vás pripravila článok o mojich najobľúbenejších aplikáciách spojených s nakupovaním a predávaním.

Hello :) Today I prepared for you an article about my favourite apps which are connected to buying and selling.

1. Na Aliexpresse si často rada pozerám rôzne veci, čo by som si mohla objednať. Väčšinou sú to samé blbostičky, no všetko vie potešiť. Ako som si stiahla aplikáciu Aliexpressu do mobilu, na notebooku už takmer vôbec túto stránku nenavštevujem. Má to však jednu nevýhodu. Pred tým som si Aliexpress pozerala menej často, čo určite pociťovala aj moja peňaženka :D

1. I like to order products from Aliexpress. Most of time, it's only a little things that don't cost much, but everything's making me happy. Since I have downloaded Aliexpress in my mobile I visit the page on notebook rarely. Despite that, it has one disadvantage. I'm wasting a lot more money :D




2. Ďalšou aplikáciou je Polyvore. Na blog som vám už dávala príspevok, kde som urobila na tejto stránke rôzne outfity. Polyvore je dobrý hlavne v tom, že všetko čo si chcete kúpiť si môžete dať do jedného obrázku a uvidíte ako to spolu vyzerá. Či sa to všetko dokopy hodí, alebo radšej zmeníte nejakú vec v outfite. Takisto môžete vytvárať rôzne outfity zložené z oblečenia, ktoré už máte v skrini a nájsť tak nové super kombinácie! :)

2. This app is called Polyvore. I already have posted an article in which I created some outfits in Polyvore. It's great to see if the clothes you want to buy match together. You can also create some outfits consisted of clothes you already own in your closet and make some new combinations.



3. Letgo je výborná aplikácia na predaj a kúpu rôznych vecí. Musím sa priznať, že cez túto aplikáciu som si ešte nič nekúpila, avšak predávam tam zopár vecí, ktoré sú veľmi zachovalé alebo nepoužívané a doma ich už nepotrebujem. Nájdete tam rôzne veci za veľmi lacné peniaze, avšak najväčšou výhodou je, že ako prvé vám ukazuje produkty, ktoré sú najbližšie vašej lokalizácii. 

3. Letgo is a great application for selling and buying products of all kinds. I have to admit that I have never bought anything from Letgo, but I'm selling some things which I don't need anymore at home. There is a huge variety of products of very low price but the best thing is that firstly you get to see products which people are selling nearby to you. 


20 komentárov:

  1. Achjo takovy super aplikace. Ja mam desnej problem. Mam blackberry a az ten mobil miluju, pac pres nej nejcasteji vyrizuju maily a to mi jde nejlip s klavesnici (dotykacu jsem mela nekolik a nikdy jsme se nekamaradily), ale jak nema android, ale nejaky svuj system, naprosto nic mi na nem nefunguje :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem ťa😏 Ja ako som mala prvý krát iPhone, tak už som Apple verná 😄 Už by som ten mobil nenahradila žiadnym inej značky😄

      Odstrániť
  2. sounds amazing !

    thanks for the comment :)
    would you like to follow each other ?

    My newest post

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto appky sú super, no momentálne ich nevyužívam, tak som ich vymazala :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super okrem ali aplikacie som nepoznala ziadne ine, urcite sa im pozriem lepsie na zubok :))
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Interesting post, thanks for sharing ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já moc aplikací v telefonu nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jedu Ebay a Aliexpress ve velkém, a přesně jak říkáš, od té doby co je mám v mobilu tak to se mnou jde z kopce :D Na prodej oblečení mam nejradši vinted :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bez Aliexpressu si svoj život už neviem predstaviť :) Neustále niečo nakupujem a 3 týždne čakám na balíček z ktorého sa potom nesmierne teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! :) a čo ma teší, v poslednej dobe chodievajú tie veci oveľa rýchlejšie. Alebo mám len šťastie na správne obchody :D

      Odstrániť
  9. Na Ali jsem objednávala zatím jen jednou, proto neuvažuji o této aplikaci. To Let go mi designem připomíná Vinter.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú aplikáciu v mobile ešte nemám, tak nemôžem posúdiť :/

      Odstrániť