streda 8. marca 2017

Spring 2017 beauty trends

Ahojte:) Myslím, že všetci mávame dni, kedy sa nám skrátka nechce. Máme veľa roboty a na konci dňa, keď sa konečne dostaneme k tomu, na čo sa tešíme, už vôbec nevládzeme alebo nemáme chuť.  Aj tak dúfam, že sa vám bude páčiť a potešíte ma nejakým pekným komentárom :)

Hey:) I think that each of us has sometimes a day when we don't want to do anything. We have a lot of work and when we finally get to what we enjoy at the very end of the day, we are exhausted and not motivated to do anything more than what we have already done. Anyways, I hope you enjoy reading and you can write some nice comments :)

Po menšom úvode teda prejdime k článku, ktorý bude o jarných beauty trendoch. Inšpirovala som sa módnymi prehliadkami, no vybrala som len také trendy, ktoré sa mi páčia a budem sa snažiť ich aj praktizovať. Žiadne konkrétne druhy oblečenia ani žiadne módne značky v tomto článku teda nenájdete. Bude to len o kozmetike :)
  • Noste lícenku. Jar je plná farieb, hlavne keď všetko kvitne a každý kvietok ma inú jedinečnú farbu. Pokiaľ ste ako ja, že lícenku každý deň nenosíte, môžeme sa spoločne pokúsiť to túto jar napraviť. Líceniek je na trhu veľké množstvo a tak určite nájdeme správnu farbu či odtieň.
  • Pokiaľ som vás s tou lícenkou veľmi nenadchla, mám pre vás určite iný nápad, ako na svoju tvár pridať trochu farby. Dajte si výrazný rúž. Či už ružový, alebo červený. Na tohto ročných prehliadkach na mnohých modelkách prevádali práve sýte, výrazné rúže.
  • Ako posledný typ, ktorý sa mne páčil asi najviac, je highlighter. Tvár je v zime vystavovaná veľmi nízkym teplotám, čím sa prirodzene vysušuje. Často je ťažké po tomto období tvári navrátiť krásny zdravý vzhľad. Preto takisto mojou osobnou radou je, aby ste po zime čo najviac hydratovali a používali rozjasňujúce podkladové krémy, masky ale aj micelárne vody a v poslednom rade určite highlighter.
Now we can go right to the core. It's going to be about spring beauty trends. I saw all of them on spring fashion shows. Also I picked my 3 best spring tips.
  • Use a blush. Spring is full of different colors. Every flower blooms by it's unique color. If you are just like me and you don't use blush everyday we can try together to change it this spring! :) Don't worry that you don't find the right color and shade of it, cause there is a huge variety of them.
  • If you don't like the first thing recommended, you can put some bold lipstick as a substitution for the blush. It's important to put some nice color that you like on your face. It really evokes the spring mood.
  • The last thing which I personally like the most is highlighter. After the winter our skin is so dry and dehydrated. That means, it hasn't the right healthy and natural glow. Try to hydrate your sking and use illuminating and brightening primer, face masks or micellar waters and don't forget the highlighter! 
 


zdroje obrázkov: nitrolicious.com, harpersbazaar.com
 

15 komentárov:

  1. Já rudé rtěnky můžu, a poslední dobou více než kdy předtím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky miluji rudé rtěnky a hlavně pohledy lidí jako všichni čumí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja bych na to desne chtela mit odvahu ale nemam :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já bych osobně asi nevyrazila jen s výraznou rtěnkou, ale na molo je to super. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rtěnky to jsou teď moje, tak jdu s trendy :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lícenka je môj každodenný must have, bez nej by to jednoducho nebolo ono, vďaka nej tvár vyzerá ihneď zdravšie a krajšie :) A rozjasňovač ma teraz baví oveľa viac ako v zime :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja lícenku nepoužívam hlavne preto, že na lícach mám akné, takže keď ho zakryjem korektorom, už nechcem aby bolo zvýraznené licenkou😔

      Odstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Highlighter a rúže sú najviac! Rúže nosím každý deň a určite sú tým najlepším doplnkom. Tiež mám veľmi rada rozjasňovač (najmä ak je veľmi intenzívny a jasný) a je to mojím obľúbeným trendom.:)
    Skvelý post. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť