utorok 18. apríla 2017

[RECENZIA] Paletka očných tieňov z Aliexpress

Zobrazuje sa image1.JPGAhojte :) Dnešným článkom bude recenzia na paletku, ktorú som si objednala z Aliexpress. 
Táto paletka stála len 2,38. Tie, ktoré objednávate z Aliexpress, tak viete, že sa tam dá nájsť takmer všetko za úplne smiešnu cenu. Nie vždy však zodpovedá cena aj kvalite, ako je to napríklad v tomto prípade. V paletke je 15 matných zemitých/neutrálnych odtieňov. Objednala som si ju viac menej zo zvedavosti, aká bude, ale ostala som veľmi príjemne prekvapená. Tiene sú dobre pigmentované, dobre kombinovateľné a farby sú sýte. Na očiach vydržia bez problémov celý deň. Neusádzajú sa ani v záhyboch viečka. Paletka je vhodná na každodenné používanie, ale dá sa s ňou určite vytvoriť aj večerné líčenie. Prejdem aj k pár mínusom. Tiene dosť prášia, čo je však odlišné pri každom z nich. Niektorý práši viac, iný zas menej. Môžete si to všimnúť aj na bordovom tieni v strede. Použila som ho asi tri krát a určite vyzerá akoby som ho použila už najmenej 15x. Pritom som štetcom vôbec netlačila, tieň sa zkrátka aj slabým dotykom nalepí buď na štetec, alebo aj na prst. Spomeniem aj balenie, ktoré určite zodpovedá cene. S paletkou treba určite narábať veľmi jemne, pretože balenie mi nepríde veľmi pevné. Uzatváranie paletky je v poriadku, no jej plastový ''obal'' by ste s použitím sily kľudne v ruke zlomili.



+
cena
pigmentácia
kombinovateľnosť
sýtosť farieb
výdrž 


prášivosť
krehké balenie





Zobrazuje sa image3.JPGHello :) This article is about a palette of 15 matte eyeshadows which I ordered on Aliexpress. Price of the palette was very low, it costs only 2,38€. Those of you who order on Aliexpress know that there are some very cheap products. The quality not always matches the price, as for example now. I firstly bought it just because of curiosity but now I don't regret it even a bit. Eyeshadows are strongly pigmented, easily can be combined together and the colours are rich. They last on eyes whole day. This palette is good for everyday usage but also can be used on some evening makeup. Let's talk about some minuses now. Some of the eyeshadows are very dusty. You definitely can see it on the red eyeshadow in the middle. I have used it 3 times and it looks like I have just used it about 15 times, and I wasn't even pushing. I have to mention also the package which is really low-cost. It's made from some plastic and if you would use a little of strength it could easily break.


 +
price
pigmentation
easily combined
rich colours
last on eyes for a long time


dusty
package


Zobrazuje sa image4.JPG
Zobrazuje sa image5.JPG
Zobrazuje sa image2.JPG

15 komentárov:

  1. ja by som sa trošku bála too aliexpresu, ale verím tomu že závadné výrobky predávať nemôžu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by som si z tade neobjednala nejaký krém na tvár alebo niečo podobné 😊 Toho by som sa bála aj ja 😊 Ale tiene na oči mi prídu ešte celkom v pohode, hlavne keď vidím aj recenzie od iných ľudí 😊

      Odstrániť
  2. Z Aliexpressu by som ja asi kozmetiku radšej neobjednávala, ale recenzia vyzerá zaujímavo :) Škoda, že mi nenačítava obrázky

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už vyššie som písala svoj názor na to 😊.. to ma mrzí, mne ich zobrazuje pekne aj na notebooku aj na mobile 😏

      Odstrániť
  3. Very interesting post!
    xx, Anna Lea
    http://growingcircles.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já jsem teď začala rozjíždět dost aliexpress a zrovna čekám na balíčky s kosmetikou, tak jsem moc zvědavá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že pridáš aj nejaký článok o tom 😊 Rada si ho prečítam 😊

      Odstrániť
  5. Sorry, I couldn't see any pic! Please check if everything is ok.

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice products, Aliexpress is a very cool site for shopping!
    xxx
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Z ali jsem udělala svůj historicky první nákup nedávno, tak jsem zvědavá. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow u got lucky. I am loving the selective shades. No waiting to see a tutorial.
    New post on my blog . Do drop by soon <3 ✿thefashionflite

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja si nemôžem pomôcť, ale ja tým Aliexpress veciam veľmi neverím a bála by som sa dať si to na pleť:/

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť